Brushcom presenteert met trots nieuwe huisstijl & website

brushcom logo borstelmateriaal

In december bestond Brushcom 12,5 jaar, in combinatie met het aanbreken van het nieuwe decennium, was dit een mooi moment om de hele huisstijl te vernieuwen. De bekende borstels verdwenen en een nieuw logo kwam daarvoor in de plaats. De insteek van het nieuwe logo is dat het makkelijker te plaatsen is op, social media, de website, webshop en eventueel andere uitingen. Ook was het doel om een logo te creëren waarvan je een element los zou kunnen gebruiken, maar het nog steeds duidelijk is dat het om Brushcom gaat. Dit is de B geworden. Deze B zie je ook terug komen als watermerk op foto’s, het briefpapier en de nieuwe visitekaartjes. Aldus Denise van der Heijden marketing medewerkster bij Brushcom.

De website is speciaal ingericht om zo snel en makkelijk mogelijk de benodigde informatie te kunnen vinden. Je kan filteren op de functie, de materialen of het soort borstel. Er is gekozen voor een combinatie van renders en foto’s om duidelijk de grote diversiteit aan opties te kunnen laten zien. Bij de materialen is er gebruik gemaakt van icoontjes om gemakkelijk de materiaaleigenschappen te overzien. Brushcom werkt er hard aan om zo spoedig mogelijk een geheel nieuwe webshop operationeel te hebben waarop u nog eenvoudiger Brushcom producten kun bestellen.

Neem een kijkje op de vernieuwde website of bezoek een van de social media kanalen om op de hoogte te blijven van al het nieuws rondom Brushcom.

Bekijk de nieuwe website van BRUSHCOM