Met het digitale schadeformulier van More Grip kan je eenvoudig een schademelding van een klant doen. Je doorloopt gewoon alle stappen, veel vragen worden vanzelf ingevuld.Je kunt foto’s uploaden, berichten worden geautomatiseerd verstuurd. Goed geregeld zo.

“In een wasstraat, roll-over en wasboxen is het risico op schade altijd aanwezig. Dat weten we allemaal zegt Pieter Commandeur. Maar niet iedere ondernemer of medewerker gaat daar goed mee om. Vaak worden schades niet goed gemeld, ontbreken er belangrijke gegevens.Maar ook tijdens het verdere proces van schadehandeling kunnen veel zaken verkeerd gaan. Ontbreekt er tijdige communicatie met de klant of eventueel een verzekeringsmaatschappij. Maar ook niet iedere claim van een klant is terecht. Want gelukzoekers proberen het altijd.”

Oplossing
Het digitale schadeformulier van More Grip biedt de oplossing zegt Pieter Commandeur. Er is door More Grip een digitaal platform opgezet waar de carwash ondernemer gebruik van kan maken om schadegevallen goed te melden en in de opvolging professioneel af te handelen. De zorgvuldigheid van opvolging is achter de schermen een belangrijk onderdeel voor een correcte afhandeling voor de klant. Het platform biedt een solide basis voor een transparante schadeopvolging en een beslissing die recht doet zowel aan de melder als aan de carwash.”

Praktijk
“Op onze eigen drie UP Carwash locaties hebben we het systeem uitgetest. En samen met More Grip vervolmaakt. Inmiddels is het idiot-proof gemaakt, het kan bij de gebruiker niet meer misgaan. Maar  ook schade-proof, omdat de afhandeling waterdicht is.
• Alle stappen voor het invullen zijn onderverdeeld in verschillende onderwerpen:
• Gegevens van de klant, voertuig, locatie, tijd en type schade.
• Foto’s van de schade en een persoonlijke verklaring van de melder en medewerker
• Ondertekening op basis van akkoord op volledigheid op de ingevulde gegevens
• Automatische verzending kopie naar de klant inclusief uitleg over het verdere vervolg
• Automatische verzending kopie naar de schadebehandelaar voor verdere afhandeling
• Al deze stappen worden genomen op de locatie en de gegevens worden samen met de klant door de medewerker ingevuld op een of iPad. Foto’s worden genomen en ge-upload. Alle stappen en velden zijn verplicht, door de automatisering snel en foutloos te doorl

Gehele artikel
Bovenstaand is een gedeelte uit het gehele artikel met Pieter Commandeur in vakblad CARWASH editie 3, dat rond 7 juli zal verschijnen

Deel dit artikel:

Leave a comment