Robots die auto’s wassen, AI om de drukte in de wasstraat te bepalen, slimme stofzuigers en innovatieve droogborstels met ‘bunny ears’. En alles voor show en beleving in de carwash, met lava-bogen, LED-verlichting en schuim in geuren en kleuren. Dit en nog veel meer komt aan bod tijdens het grootste carwashevenement van Europa, op 21 en 22 september in EXPO Greater Amsterdam.
Bezoekers uit meer dan 70 landen komen naar Amsterdam voor deze grootste internationale carwashshow, die helemaal in het teken zal staan van innovaties en actuele thema’s op het gebied van carwashes.
De carwashindustrie is groter dan ooit, we wassen massaal de auto, en dat doen we het liefst in de wasstraat. Vanwege klimaatverandering wordt het autowassen op de stoep in steeds meer landen aan banden gelegd. Dus nu is het moment voor professionele carwashbedrijven om te laten zien hoe het autowassen ook duurzaam en leuk kan zijn. Maar hoe ga je om met verduurzaming? En daarnaast: wat zijn de digitale innovaties die nu en in de toekomst een grote rol gaan spelen? En wat gebeurt er op het gebied van automatisering en technologie?
Carwashes veranderen continu mee met de laatste trends en ontwikkelingen. Naast een volle beursvloer met exposanten van over de hele wereld zijn er daarom ook relevante kennissessies voor de branche. Er wordt gekeken naar kansen op het gebied van marketing, social media en klantloyaliteit. Beveiliging in de wasstraat kan anno 2023 niet meer ontbreken. En de mogelijkheden van AI en het gebruik van data lijken eindeloos.
Aan de hand van presentaties, rondetafelgesprekken en interviews delen sprekers uit de internationale carwashbranche hun visie. Een aantal sprekers die aanwezig zal zijn: Robert Andre van het Amerikaanse carwashbedrijf Sonny’s, Eric Wulf van de International Carwash Association, Erik Stern van de Nederlandse brancheorganisatie BOVAG, Alicia Cruzado van het Spaanse Repsol Klin, Vanessa Westerholz-Stamm van Mr. Wash uit Duitsland en Matthijs Machielse van BigBrother.
Leave a comment