Cartec is als toonaangevend Nederlands producent en ontwikkelaar van hoogwaardige poets- en wasproducten een strategische samenwerking aangegaan met het innovatieve platform Wasstraatpas. Samen willen beide partijen het gemiddelde aantal autowasbeurten in Nederland en België structureel verhogen – een waardevolle impuls voor de carwashsector, de detailing branche én de enthousiaste doe-het-zelver.

Foto: links Richard de Jong van Wasstraatpas en rechts Bram Willemsen van Cartec

Wasstraatpas is een digitaal platform dat consumenten op een laagdrempelige manier stimuleert om hun auto vaker professioneel te laten wassen. Onder andere via een cadeaukaart – verkrijgbaar vanaf medio april bij meer dan 4.000 verkooppunten, waaronder Albert Heijn, Primera, Kruidvat, Trekpleister en Bruna – kunnen gebruikers eenvoudig hun auto laten wassen bij aangesloten was locaties. Daarnaast is de cadeaukaart ook inwisselbaar bij meer dan 30 professionele poetsbedrijven in Nederland en België.

Producten
Cartec en Wasstraatpas hebben een exclusiviteitsovereenkomst gesloten voor zowel de Cartec Essentials-producten in de webshop als voor de aangesloten poetsbedrijven die gebruikmaken van de cadeaukaart. Dit betekent dat consumenten hun cadeaukaart ook kunnen gebruiken bij aangesloten poetsbedrijven die werken met de hoogwaardige verzorgingsproducten van Cartec.
Daarnaast kunnen klanten via de webshop kiezen voor producten uit de Cartec Essentials-lijn. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld voor de consument en hiermee kan de klant ook zelf zijn voertuig van hoogwaardige verzorging voorzien.

Kwaliteit
“Door deze samenwerking kunnen we consumenten niet alleen stimuleren om vaker te wassen, maar ook om bewust te kiezen voor kwaliteit,” zeggen Bram Willemsen en Erwin Krijt.
“De combinatie van online bereik, fysieke verkooppunten én hoogwaardige productbeleving biedt unieke groeikansen voor de sector.”

Deel dit artikel:

Leave a comment