Het waren vier investeerders die medio 2004/2005 gezamenlijk besloten om op deze locatie een wascentrum te laten bouwen. Eén investeerder is zo’n 8 jaar geleden eruit gestapt, maar de anderen zijn nog steeds eigenaar. Wilco: “Het is niet zo dat ze op afstand via een laptopje de cijfers bijhouden. Wekelijks komt men naar het wascentrum om te kijken hoe het gaat en loopt. Er is een grote be[1]trokkenheid vanuit hen. Dat is misschien ook wel de basis van het succes van dit wascentrum. Kevin en ik zorgen voor de dagelijkse gang van zaken, maar onze adviezen en opmerkingen worden zeer serieus genomen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de uitbouw in 2018.”
Uitbreiding 2018
Wilco: “Vanaf de opening van dit wascentrum is ingezet op inten[1]sief klantencontact en hebben we veel tijd besteedt aan het hand[1]matig voorreinigen van de auto. ‘Liever kwaliteit, dan kwantiteit,’ is ons motto. Dit deden we blijkbaar goed, want door mond-op-mond reclame zagen we al snel veel nieuwe wasklanten uit Duiven maar ook Westervoort etc. Ook toen er in onze regio enkele concurrenten bijkwamen zagen we dat klanten op den duur toch weer bij ons terugkwamen. ‘Bij jullie was de boomhars op mijn auto na de was[1]beurt wel altijd weg,’ was een reactie van een klant. Ja, dat klopt daar besteden we extra aandacht aan.” Sinds de plaatsing van de voorwasstraat is het aantal klanten met een Duif waspas flink gegroeid. Momenteel wordt ongeveer35% van de wassingen betaald met onze waspas.”
Leave a comment