Bron: BOVAG

In januari doet een recordaantal van 107 BOVAG-leden mee aan de jaarlijkse BOVAG WinterWasWeken. Klanten maken die maand met een was- of poetsbeurt kans op mooie prijzen.

BOVAG maakt uitgebreid reclame voor de BOVAG WinterWasWeken via landelijke media en alle deelnemende bedrijven ontvangen een promotiepakket om de actie zowel online als lokaal groots aan te kondigen. Daarnaast worden er honderdduizenden kanskaarten verspreid, die de bedrijven meegeven aan elke klant die in januari de auto laat wassen of poetsen. Met die kanskaart kan de consument online zijn gegarandeerde prijs verzilveren, zoals een gratis tweede entreekaart voor een dagje uit. Klanten maken dan ook nog eens kans op schitterende prijzen en op de hoofdprijs die bestaat uit een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op het platform viaBOVAG.nl.

Eigen prijzen voor eigen klanten
BOVAG organiseert de WinterWasWeken al vele jaren, maar helaas kon de editie van 2021 vanwege de toen geldende coronamaatregelen niet doorgaan. Destijds was een harde lockdown van kracht en waren de wasstraten weliswaar geopend, maar het was niet gepast om het publiek op te roepen toch op pad te gaan. Alle bedrijven die zich vorig jaar al hadden aangemeld doen ook dit jaar mee en zij kunnen bovendien hun klanten naast het grote landelijke prijzenpakket ook ‘eigen’ prijzen aanbieden, zoals een waspas of kortingsbon. Middels de unieke code op de kanskaart dingt de klant automatisch mee naar die aanvullende prijzen.

Deel dit artikel:

Leave a comment