Op 1 januari dit jaar heeft Harrie van der Heide-Nijnuis van autobedrijf Nijnuis te Musselkanaal zijn buurman wascentrum WasXpres overgenomen en omgekleurd naar Nijnuis Autowas. WasXpres was buiten de schuld van de oude eigenaar negatief in het nieuws gekomen en daarom wilde hij van de locatie af. Harrie: “Ik werkte al jaren met mijn autobedrijf goed samen met het wasbedrijf. Dus toen de oude eigenaar aangaf het wascentrum te willen verkopen, heb ik het gekocht.”

Gezien de negatieve publiciteit omtrent WasXpres is de naam en uitstraling van de waslocatie drastisch aangepast en de naam veranderd in Autowas Nijnuis. Na de ombouw konden de oude wasmedewerkers al snel weer aan de slag. “Qua wasaantallen groeien we nog steeds. Dit komt enerzijds door de hoge waskwaliteit in de roll-over en in de 2 wasboxen, maar zeker ook door onze periodieke acties met een bepaalde ‘gok & geluk -element’. Zo verloten we bijvoorbeeld regelmatig onder bestaande wasklanten gratis wassingen.”

 

Fotobijschrift

Op de website van Nijnuis Autowas worden enkele occasions van Nijnuis Auto gepromoot. Een perfecte wisselwerking!

“Ik verwacht veel nieuwe wasklanten aan te trekken”

Fiat Panda
Met de komende actie gaat Nijnuis een stap verder en wordt er een Fiat Panda onder wasklanten verloot. “Momenteel wordt voor deze actie een mooi promo-video gemaakt en de actie gaat volgende week in. Wasklanten kunnen hun wasbon met daarop hun naam en adres in een grote ton stoppen. Eind juni ongeveer wordt uit al deze wasbonnen één trekking gedaan en diegene wint de Fiat Panda. Dus, hoe meer bonnetjes een wasklant in de ton doet, des te groter zijn/haar winkans is. De Fiat Panda-actie wordt uiteraard groots gecommuniceerd in regionale media en ik verwacht dat we met deze actie ook veel nieuwe wasklanten zullen aantrekken.”

Deel dit artikel:

Leave a comment