Bron: Extendas

Sinds kort maakt ook Wash’n Go Franeker gebruik van de innovatieve SPINpos iPad kassa van Extendas. De SPINpos iPad kassa is geplaatst in de shop waar de klant onder andere auto gebonden producten, zoetwaren en wasprogramma’s kan afrekenen. Extendas vindt het belangrijk dat de oplevering professioneel wordt aangepakt  en dat er goede afstemming is met de klant. Benieuwd naar hoe Extendas dit invult?

Start project
Om de situatie goed in kaart te brengen is het gebruikelijk om een stations opname uit te voeren. Dit houdt in dat er een consultant op locatie komt om de huidige systemen en processen inzichtelijk te maken. Elke situatie is namelijk anders.

extendas

 

 

“De kassa van Extendas past bij het innovatieve karakter van
onze organisatie. Hiermee kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn.”

– Sander van den Belt

Oplevering
Alvorens de oplevering wordt de installatie voorbereid en de hardware ten behoeve van de SPINpos iPad
kassa geconfigureerd en keurig verwerkt in een waterdichte behuizing (SPINbox). Tijdens installatie is het
belangrijk dat alle kabels zorgvuldig zijn verwerkt. Dit voorkomt storingen. Vervolgens komt de consultant
bij jou op locatie en kan de installatie efficiënt uitgevoerd worden. Voor jou en het personeel wordt voor de
ingebruikname van de nieuwe kassa een training gegeven over de werking en mogelijkheden van het
kassasysteem en de SPIN backend. Dit zorgt er voor dat je eenvoudig en vertrouwd het nieuwe afrekensysteem in gebruik kan nemen waardoor er in de dagelijkse routine geen onduidelijkheid is en klanten vlot geholpen worden. De installatie bij Wash’n Go Franeker is binnen een dag uitgevoerd en dezelfde dag zijn er al wasprogramma’s en shopartikelen afgerekend.

Resultaat
Bij Wash’n Go Franeker wordt, na het afrekenen van een programma op de SPINpos iPad kassa, direct de wasstraat aangestuurd. De SPINpos iPad kassa houdt een wachtrij bij indien er tijdens een wassing aanvullende wasprogramma transacties plaatsvinden. Zo is er altijd controle over wie wanneer aan de
beurt is. Klanten kunnen zich zonder een fysieke pas registreren via een klantenregistratie website en ontvangen direct een digitale waspas. Na registratie zijn er vele mogelijkheden om  klantgerichte marketingacties in te zetten, zoals een ‘terugkomactie’. Op de SPINpos iPad kassa  kan ook direct een ‘op rekening’ klant geselecteerd worden, de klant krijgt dan achteraf automatisch een factuur. 

Nazorg
Heb je na de installatie nog vragen? Of heb je bijvoorbeeld iets unieks bedacht om klanten aan je wasstraat te binden? De consultants van Extendas denken graag met je mee om het systeem volledig naar jouw wens te laten draaien. Vanzelfsprekend heeft Extendas ook een Support afdeling die klanten helpt bij het beantwoorden van al hun vragen. Benieuwd naar wat Extendas voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op via sales@extendas.com en dan gaan we graag in gesprek om vrijblijvend de mogelijkheden voor jou in kaart te brengen

Meer Informatie
Deel dit artikel:

Leave a comment