Een innovatie uit de eigen gelederen, dat is de nieuwe geursensatie van Axipoint. Deze marketingspecialist voor het carwash en tankstation bedrijf, introduceerde tijdens de Tankstation en Carwash Vakbeurs 2021 oa.een frisse geurhouder, bedoeld voor de verkoop of voor promotiedoeleinden.
De nieuwe geurhouder was tevens de beursaanbieding tijdens de vakbeurs: “Een leuke en frisse gimmick met maar liefst vijf verschillende geuren, elk met een eigen patroon. Elke geur geeft 15 tot 25 dagen geur af, afhankelijk van de airco en de temperatuur in de auto.”

Reclame
Axipoint levert de geurhouder onder private label, met de naam van de klant of als blanco product. Onder private label is hij te gebruiken voor de promotie, bijvoorbeeld bij duurdere wasprogramma’s, aldus Axipoint: “Ideaal om voor reclamedoeleinden, om mee te geven met de klant om zo klantloyaliteit op te bouwen. De geurhouder kan ook blanco worden geleverd als verkoopartikel in de shop van een tankstation.” 
De geurhouder is te verkrijgen in 5 verschillende en trendy kleuren.

Ervaring
Het ontwikkelen van de geursensatie is geen onbekend terrein voor Axipoint. Axipoint specialiseert zich in online en offline marketing en heeft meer promotie-acties en -artikelen bedacht en ontwikkeld voor het tankstation en carwashbedrijf. Daarnaast houdt Axipoint zich bezig met social media, e-mail marketing, social advertising, Axibonnen, waspassen en microvezel handdoeken incl. bedrijfsnaam.

Meer Informatie

Deel dit artikel:

Leave a comment