Op de stand toonde Hansa de nieuwe Touchscreen Vending Machine, een moderne versie van de traditionele doekjesautomaat. En niet zozeer het feit dat deze machine is uitgevoerd met een groot touchscreen maar het hele backoffice platform dat achter deze machine zit maakt deze machine bijzonder.

Duncan van Hansa: “Centraal staat het grote touchscreen scherm waarmee de klant producten kan kopen. Op het scherm kan de klant alle producten zien en door op de productafbeelding te tikken wordt de afbeelding uitvergroot en wordt extra informatie over het product gegeven. Nadat de klant op het vlak van Buy/Kopen heeft getikt kan middels de Pin terminal contactloos worden betaald (er kan niet met muntgeld betaald worden!). “Eenmaal betaald, dan rolt het product in het uitgifteluik.”

Platform
“Middels het achterliggende platform kunnen we de Vending machine custom-made maken. Uiteraard kan deze machine elk willekeurig product aanbieden. Van een simpel doekje tot geurflesjes, maar ook bijvoorbeeld cadeaukaarten of elk denkbaar ander product wat maar in de schappen past. Tot en met 10 producten. 

“De carwash ondernemer kan de automaat ten allen tijden uitlezen op elke willekeurige locatie, middels het platform en ziet nauwkeurig bijvoorbeeld de gerealiseerde omzet.” Maar krijgt ook een melding in geval van storing (de machine stuurt zelf een mailtje), en ziet wat er nog in de machine zit.

Via het platform kunnen ook advertenties worden getoond op de machine. Deze kunnen eventuele producten promoten, maar ook andere diensten onder de aandacht brengen die de carwash ondernemer aanbiedt op zijn locatie. Eventueel kunnen zelfs advertenties meedraaien van andere ondernemers in de buurt. We kunnen de machine volledig naar wens inrichten.

hansa
Deel dit artikel:

Leave a comment