Bron: RAP Media

In allerlei branches zet digitalisering flink door. Dit is al enige jaren aan de gang. Bedrijven zoeken vanwege verschillende redenen naar tools om de consument te activeren. Ook hechten steeds meer bedrijven aan middelen om de medewerkers beter te informeren en een uniforme werkwijze te hanteren en uit te stralen.
De identiteit van de ondernemer en haar medewerkers moet centraal staan. Men wil immers consumenten binden en zorgen dat er een zekere loyaliteit ontstaat. Dat kan alleen als je duidelijk, goed en regelmatig zichtbaar bent. Om de gast in beweging te krijgen tot actie zijn er veel tools beschikbaar. Iedereen kent wel de windmaster, kartonnen displays, plexi-actiekaarthouders en ga zo maar even door. Maar ook de interne berichtgeving naar medewerkers is cruciaal om de loyaliteit te verhogen.

Binnen bedrijven is er geregeld een overspoeling aan informatie naar zowel de consument als het eigen personeel. Hierdoor ontstaat ruis en dit gaat ten koste van zowel de operationele als commerciële activaties en dus het rendement.

rap

Digitale communicatie neemt zeker niet de statische communicatie
over. RAP Media probeert altijd een goede balans te zoeken tussen
hetgeen je digitaal inzet, maar ook zeker de zaken die je statisch
communiceert. Hier heeft RAP ook haar partners voor om te
zorgen dat de eindklant, de ondernemer, zoveel mogelijk ontzorgt
kan worden. De consument dient namelijk de meest effectieve
boodschap te ontvangen op ieder gewenst moment

Actief
RAP is o.a. actief binnen de Carwash branche. Er zijn diverse oplossingen uitgerold, denk aan LED-prijzenborden, Indoor TV voor de consument, stand-alone LCD-outdoor oplossingen en touchscreen oplossingen bij (on)bemande carwashes. De integratie met externe partijen spelen hierin ook een belangrijk element. Het kunnen communiceren met een specifieke klant is een wens die wij veel horen van ondernemers.

rap

Als een klant twee keer per week komt wassen, maar nog geen abonnement heeft dan wil je die consument bijvoorbeeld sturen naar een was-abonnement. Of cross-selling toepassen, denk aan koffie, spaaracties of andere randzaken. Dat kan met gebruik van een integratie met externe databases. De RAP-software kan gekoppeld worden, zodat de ondernemer iedere klant een
eigen aanbieding kan doen op een nader te bepalen plek op het terrein, zoals bij de entree of uitgang van de carwash

Onlangs heeft RAP een verplaatsbaar digitaal stoepbord ontwikkeld met daarin één of twee geïntegreerde outdoor schermen. De Mediaplayer in het stoepbord is gekoppeld aan vast internet of via wifi, zodat de content altijd up-to-date is. De ondernemer kan het beheer bij RAP neerleggen of zelf de regie nemen en
content maken en bewerken. Alles binnen het RAP CMS. De mogelijkheden zijn ontzettend breed

Meer Informatie
rap logo

Uiteraard is RAP Media bereikbaar voor vragen en/ of opmerkingen via
Telefoon: 020 330 92 47
of de website   www.rapmedia.eu.

Deel dit artikel:

Leave a comment