“Er zijn (helaas) maar enkele tientallen commerciële wascentra op ons programma aangesloten. Hiernaast zijn er ook wasplaatsen/ roll-overs aangesloten omdat het gesitueerd is bij een bij ons aangesloten bedrijf (garage, dealer, schadehersteller, etc). Toch blijft het een niche binnen ons totaal aan erkenningen (3.000+). Reden is denk ik dat andere automotive bedrijven aan ons programma moet deelnemen van hun opdrachtgevers (verzekeraars en leasemaatschappijen). Het is nog steeds zo dat de bestuurder van een lease auto en een verzekerde zelf bepaalt waar hij zijn auto laat wassen. Er is dus weinig druk vanuit de consument/opdrachtgevers. Op zich een gemiste kans. Want de meeste ondernemers willen wel aan de eisen voldoen die er wettelijk en maatschappelijk gesteld worden, maar weten niet hoe.
Ons programma brengt dit niet alleen feilloos in beeld, maar onze helpdesk en buitendienst helpen de ondernemers dit ook op te lossen, waar het nog niet op orde is.”
Leave a comment